A fitnesz szokása ápolásának módjai

0
720

Régen minden más volt számomra. Emlékszem a hosszú hajtások dolgozni, ahol ragadtam volna a csúcsforgalomban, aztán meglátjuk, kerékpárosok ostor mellettem, tekerünk nehéz a reggeli csúcsforgalom. És emlékszem, hogy néztem az ablakból a kajáldában, az emberek futni mentek ebédszünetben, ahelyett, hogy részt vettek volna a gyorséttermi jutalomban. Emlékszem, milyen volt nem megérteni azokat az embereket, akik korán felkeltek, hogy megüssenek egy fitnesz órát, vasat pumpáljanak, vagy végtelen hosszúságokat ússzanak egy túl hideg medencében. Aztán olyan ember lettem. Aztán elkezdtem gyakorolni. Ha a szokás még nem ott, itt van, hogyan lehet kapni is.

Keresse meg a gyakorlat ” zen”. Sok ember foglalkozik gyakorlat egy újévi állásfoglalás mentalitás. Más szóval, úgy néz ki, hogy a perspektíva, hogy mi fog égetni a legtöbb kalóriát, tone a fenék a legjobb, hogy a legtöbb izom karok, lapos a has Amellett, hogy a gyakorlat sokkal több, mint égő kalória, ez egy mérgező gondolkodásmód. Amikor elkezded, elsősorban azzal kell foglalkoznod, hogy betartsd ezt az új fitnesz rendet, és nem ragaszkodhatsz olyasmihez, amit hosszú távon utálsz. A szerelem érzése a lényeg, és a szerelem a házi feladattal kezdődik.

Találjon valamit, ami tetszeni fog

Más szóval, ne ugorj bele csak úgy valamibe. Nézz utána, és találj valamit, ami tetszeni fog. Ha szeretsz táncolni, akkor talán Zumba a tiéd. Jó környéken lakik? A séta jobb a fitneszhez, mint gondolnád. Azt hiszed, egy izgalmat kereső van benned? Üdítőnek találom, hogy ilyen gyorsan száguldok a motoromon. Akarsz új emberekkel találkozni? Számos fitness osztály ugyanazokkal az emberekkel jelenik meg újra és újra, és kötvények jönnek létre. Kutatás és kísérletezés, és találsz valamit, ami kattog. Célok kitűzése. A hosszú távú célok fontosak. Jó, hogy van egy ötlet, hogy mit akarsz elérni, hogy ez egy vizuális ötlet, jobb fizikai teljesítmény, inches Elveszett, koleszterin alacsonyabb stb.

Ezek a díjak, hogy tartsa a szemét, de sokkal fontosabb a rövid távú célok. A folyamat, amin hétről hétre keresztülmész, Hosszútávú eredményekhez vezet. Az egyik dolog, amiben nagy rajongója vagyok, hogy fogom az új edzéstervedet, naptár formátumba rakom, és a hűtőhöz teszem, és élvezem, hogy mindegyik “kész”.”Azt is be az elektronikus naptár, mint egy ismétlődő találkozó – bármibe is kerül, hogy emlékeztesse, hogy azt kell gyakorolni.

Menj a nyilvánosság elé. Sok módja van ennek, és az egyik kedvencem, hogy iratkozzon fel egy verseny vagy más esemény, amely megköveteli a testmozgás képzés. Ha ez megvan, mondd el mindenkinek, akit ismersz, plusz az embereknek a Twitteren és a Facebook-on, hogy jelentkeztél valamilyen eseményre, és hogy a kiképzésed most kezdődik. Ez egy erős külső motiváló és támogató struktúrát hoz létre, ami továbbviszi Önt. Egy további ötlet, hogy írjon róla. Indítsa el a blog and journal az utazás fitness. Példaként tavaly januárban megemlítettem az L. A. Times rovatban, hogy március 18-án regisztráltam a LA maratonra (az első maratonom). Rosszul néztem volna ki, ha nem csinálom végig, szóval megtettem.

Kövesse nyomon a haladást

Nagy rajongója vagyok annak, hogy találjak valamit, amit szeretek csinálni, de a helyzet az, hogy a szerelem mögéd lopakodik. Amikor egy kanadai téli hóviharon futok át nulla alatt, nem érzem magam olyan jól, mintha egy koronát dobnék vissza egy Cozumel-i tengerparton. De hiszem, hogy a szerelem abból fakad, hogy felépítjük az úgynevezett önhasznosítást. Ez azt jelenti, hogy a szerelem abból fakad, hogy jó vagy valamiben. Amikor elkezdesz egy új gyakorlatot, valószínűleg béna leszel benne. Először nagyon béna voltam a futásban. (Mint, nagyon szar. De idővel rájössz, hogy futhatsz tovább és gyorsabban, és utána nem érzed magad úgy, mint egy te formájú zacskó fájdalom.

Vagy előre, hogy a magasabb szintű jóga osztály, felfedezi, hogy lehet emelni több súlyt, képes minden mozdulatot Pilates ezek azok a dolgok, hogy tetszik. Az a nagy önbizalomnövelés, hogy jó legyél valamiben, arra késztet, hogy újra és újra meg újra megtedd. Elkötelezettség egy másik személy (vagy emberek). Van néhány módja, hogy ezt, és mind nagyon erős, mert igénybe vesznek egy támogató struktúrát. Lehet barát, házastárs vagy csoportos osztály. Tudtad, hogy azok az emberek, akik otthon gyakorolnak, egyedül a legalacsonyabb a betartási arányuk? Azok, akik elhagyják a házat más emberekkel, fordítva, a legvalószínűbb, hogy ragaszkodnak hozzá, és sok lehetőség van erre. Ha futó akarsz lenni, például csatlakozni egy működő klinikához, ahol rendszeresen találkozol ugyanazzal az oktatóval és emberekkel, az nagyon motiváló lehet, különösen, ha magaddal hozol egy barátot vagy házastársat.

Az első dolog reggel

Reggel első dolgom lesz. Hivatkozom erre a LA Times cikk az enyém újra, mert azt tárgyalja, hogy az emberek, akik gyakorolnak első dolog reggel a legmagasabb ragaszkodási Arány. Az ok egyszerű: a nap még nem koptatta le őket, és kifogásokkal látta el őket, hogy ne gyakoroljanak. Az első dolog reggel, amikor az akarat legerősebb, és ha van a rutin csinál ez után fogmosás, akkor sokkal valószínűbb, hogy kövesse végig, mint ha a terv az, hogy gyakorolni után egy brutális nap az irodában.

Kövesse ezeket az öt tippeket, és a gyakorlat szokás fog. Többé már nem csak egy szokás lesz, hanem része is annak, aki vagy. Jó szórakozást ebben a folyamatban. James S. Fell, MBA, egy tanúsított erő-és kondicionálási specialista Calgaryban. A Los Angeles Times “in-your-Face Fitness” rovatát írja, és konzultál az ügyfelekkel a fitness és az egészség stratégiai tervezéséről. Itt az ingyenes anyagcsere jelentés.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here